Hello!

This blog is on Swedish, but if you want to read it in another language, you can just pic another one here to the right. It's not a very good translation, but hopefully you can understand the text pretty good. :)

onsdag 10 april 2013

Förlåt mig snälla!

Hej!
Jar suttit framför datorn flera gånger denna veckan och tänkt att jag måste fortsätta på novellen, måste skriva ett nytt kapitel och måste publicera det snart, men ärligt talat tror jag inte att detta kommer ske.

Från och med typ nu, börjar jag skriva en "Bieber fan-fic istället" jag är ledsen om ni som läser detta inte tycker om Justin eller gärna ville höra slutet på historien. Till er kan jag bara säga att det ville jag med. 
Jag ville veta om dem skulle göra slut, om Ashley skulle fortsätta gilla han den där Alex eller om hon skulle stanna hos Liam. Ärligt talat hade jag inte en aning och det var det som fick mig att ge upp.
Jag har känt i ca 4 veckor nu att jag inte har en endaste ide om hur jag ska fortsätta, därför skriver jag nu en ny novell.
Hoppas att ni inte blir allt för arga:)

Pussokram<3
Ida 


Inga kommentarer: